Το είναι είναι κακιά λέξη (μια συνεργασία του Μιχάλη Ρουμελιώτη)
-
Δημοσιεύω σήμερα άλλη μια συνεργασία του φίλου μας Μιχάλη Ρουμελιώτη.
Θυμίζω πως τον Ιούνιο είχαμε δημοσιεύσει άρθρο του με τίτλο «Η δε γυνή να
φοβήται τον...
Πριν από 1 ημέρα
Ο θάνατος του σα Μαρά;
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα προτιμούσα τον πίνακα Σαρλότ Κορντέ του Ζακ Πωλ Εμέ Μποντρί 67 χρόνια μετά, όπου "βλέπουμε την ίδια σκηνή, αλλά από διαφορετική γωνία. Ο Μαρά απεικονίζεται με σχεδόν την ίδια στάση του σώματος, ενώ εμφανίζονται τα ίδια δραματικά στοιχεία. Αυτή την φορά όμως, στο πρόσωπό του απεικονίζεται ο πόνος, ενώ το βασικό πρόσωπό είναι αυτό της γαλήνιας Σαρλότ Κορντέ.".
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστό, αλλά λείπουν τα «πειστήρια».
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι, τα πειστήρια δεν είναι εμφαντικά στοιχεία και στους δύο πίνακες, σε αντίθεση με τα πρόσωπα (αν και στο β' πίνακα το μαχαίρι είναι καρφωμένο ακόμη στο στήθος και η Σαρλότ σε απόσταση). Τι καλά να ήταν όλα "ένα όμορφο ψέμα", όπως συνήθιζαν οι κριτικοί να αποκαλούν τον πίνακα !
ΑπάντησηΔιαγραφήΕννοούσα τα πειστήρια που κρατά στα χέρια του ο Μαρά. Στον πρώτο πίνακα είναι αρκετά εμφανείς οι αιτίες που οδηγούν τον κ. Κουτσάφτη να συμπεράνει ότι πρόκειται περί χαρακιρίου και όχι για δολοφονική ενέργεια της Καρλότας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞεκόλλα ρε. Μην κολλάς, μην στικάρεις (εκ του stick), έλεγε ο Μαρά στην Κορντέ κατά τις έντονες πολιτικές διαφωνίες τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΏσπου εκείνη του είπε: Stick a ράκος, Μαρά μου!...