Άκουγα τις προάλλες μια ηχογραφημένη εκπομπή στο Β' πρόγραμμα όπου ο Μάνος Χατζηδάκις μιλούσε για διάφορα θέματα, όπως άλλωστε συνήθιζε. Έμεινα για μια ακόμη φορά καρφωμένος στο ραδιόφωνο του αυτοκινήτου μαγεμένος από τον τρόπο που αυτός ο τόσο αδικημένος στην άρθρωσή του συνθέτης εξέφερε το λόγο. Πραγματικά, το ίδιο συμβαίνει και με τον Τσαρούχη, και με τον Θεοδωράκη και τόσους άλλους.
Αντίθετα, αλλάζω πάντα κανάλι όταν ακούω την εκνευριστικότατη φωνή του Κυριάκου Λουκάκου στο Γ' πρόγραμμα, παρόλο που οι εκπομπές του είναι πολύ καλές και οι γνώσεις του πάνω στην όπερα φαίνονται να είναι ατελείωτες. Μια που έπιασα το Γ' πρόγραμμα να κράξω βεβαίως τον ελεεινό Ανδρέα Ρικάκη ο οποίος μιλάει όπως δυο Αβραμόπουλοι μαζί όσον αφορά στον υπερβολικό στόμφο που προσπαθεί να προσδώσει στα, γελοιοδέστατα συνήθως, οπερατικά ή χορευτικά θέματα που καταπιάνεται ξοδεύοντας άδικα τόσο ραδιοφωνικό χρόνο. Να μην ξεχάσω βεβαίως και την Τζουλιέτα Καρόρη που νιαουρίζει ένα κάρο ασήμαντα πράγματα, π.χ. την ορχήστρα Χ διηύθυνε ο μαέστρος Ψ, όπου ούτε την ορχήστρα Χ γνωρίζει κανείς, τον δε μαέστρο Ψ δεν γνωρίζει η μάνα του.
Αντίθετα, είναι τέλεια από κάθε άποψη η Κάτια Καλλιτσουνάκη, όπως άριστη είναι και η εκπομπή που επιμελείται: "Εκτός Διδακτέας Ύλης". Υπάρχουν βέβαια και πάρα πολλοί που αν και δεν διαθέτουν τα δώρα μιας τέλειας φωνής, όπως αυτής της κ. Καλλιτσουνάκη, έχουν άριστη εκφορά: Ράνια Βισβάρδη, Απόστολος Διαμαντής, Νικόλας Βιβλάκης και πολλοί άλλοι. Σκέφτομαι λοιπόν μήπως πρέπει οι δημοσιογράφοι και οι πολιτικοί μας να ακούνε πού και πού καμιά τέτοια εκπομπή μήπως και μάθουν κάποτε ότι δεν κάνουμε παύσεις μετά τα γλωσσικά μόρια, ούτε τονίζουμε τις λέξεις όπου μας καπνίσει;
Μήπως θέλει πολύ μυαλό να καταλάβει κάποιος ότι το επίθετο πάει μαζί με το ουσιαστικό που κοσμεί ή χαρακτηρίζει με οποιοδήποτε τρόπο και δεν μπορείς να το αποκόπτεις βάζοντας μεταξύ τους ακατανόητες διακοπές; Μήπως πρέπει ακόμη να τους πει κάποιος ότι αν δεν έχεις κάτι αξιόλογο να πεις είναι καλύτερα να σιωπάς; Μήπως, τέλος, πρέπει κάποιος να τους πει ότι οι διπλασιασμοί, οι υποφορές και οι ανθυποφορές όταν επαναλαμβάνονται συνεχώς παράγουν αυτό που λέμε ξύλινο λόγο; Μα κοντεύουμε να ξεχάσουμε ακόμη και να μιλάμε μ'αυτά που ακούμε κάθε μέρα στα ραδιόφωνα και στις τηλεοράσεις. Έλεος!
Με προβλημάτιζε πάντα αν είμαι ο μόνος άνθρωπος στον κόσμο που εκνευρίζομαι με τον στόμφο του Ανδρέα Ρικάκη και το χυδαίο νιαούρισμα της Τζουλιέτας Καρόρη !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάθε φορά που τους ακούω αλλάζω εκνευρισμένος πρόγραμμα.
Δεν είμαστε μόνοι, λοιπόν!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧα,χ ,χ χ,χ χ,χχαα…
Πολύ χάρηκα που διάβασα τα σχετικά.... Συμφωνώ απολύτως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜία γυραιά κυρία.
Εγώ πάντως δεν χορταίνω να ακούω την Τζουλιέτα Καρόρη, ότι κι άν λέει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Τζούλια Καρόρη είναι μοναδική!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤυχαία έπεσα απάνω σας και έτσι γίνεται συνήθως με τις εύστοχες γραφές..
ΑπάντησηΔιαγραφή"Πέστα Χρυσόστομε" λοιπόν και για τον αδερφίστικο στόμφο Ρικάκη αλλά και για την Καρόρη. Που όμως δεν είπατε το κυριότερο: Την εκφορά της, όπου το σοβαρό της πρόβλημα "δεν το πρόσεξε" ποτέ η ΕΡΤ, όταν τσαμπουρνάει τα αμφίβολά της σύμφωνα μεταξύ κ και χ και φωνήεντα, μεταξύ ε και ι, ή του ε και α ("αυτός ο σενθέτες..."
Προσλήφθηκαν κανονικά και με διαγωνισμό όλοι αυτοί της ΕΡΤ που χαραμοτρώνε επί τεσσαρακονταετία; Οι πασοκοτραφείς της ΕΤ 3 π.χ., Σαββίδης και Βασιλικός, σχεδόν 80ντάρηδες,ως πότε εκεί; Μετά λέμε για την ανεργία των νέων και για τις ίσιες ευκαιρίες....
Κώστας Χατζιδάκης www.ekpompi.gr
Χαίρομαι που μετά από τόσον καιρό κάποια αρθράκια που έγραψα, πιο πολύ για να εξωτερικεύσω τα παράπονά μου παρά επειδή πίστευα ότι κάποιος μπορεί να τα διαβάσει, βρίσκουν σύμφωνους και κάποιους άλλους πράγμα που σημαίνει ότι κάποιο δίκιο ίσως υπάρχει στις γραφές.
ΔιαγραφήΣυμφωνώ απόλυτα για τις εκνευριστικές αρθρώσεις και όχι μόνον. Αν πάτε στο δεύτερο ο Σιδερής Πρίντεζης δεν έχει πει ποτέ μα ποτέ ολόκληρο το Χατζτιδάκις. Το λέει πάντα Χα... (τραβά μια τζούρα καφέ) και μετά συνεχίζει με ...τζιδάκις. Παρομοίως και στο Χατζηνάσιος και Χατζής και όλα όσα αρχίζουν με Χα...
ΔιαγραφήΚαι καλά κάτι Σαραντάκοι κλπ. Ιδιωτικά κανάλι είναι δεν τα πληρώνουμε (υποτίθεται). Τα δημόσια όμως;
Και για να πούμε και του στραβού το δίκιο καλύτερα αυτοί στο τρίτο παρά κάτι κότες στο Δεύτερο που αρπάνε το μικρόφωνο απροετοίμαστες και λένε συνέχεια το όνομα του ηχολήπτη, της τηλεφωνήτριας και το "Δεύτερο πρόγραμμα της Ελληνικής ραδιοφωνίας" το κρατάνε όσο γίνεται πιο μακρόσυρτο για να καλύψουν χρόνο ενώ κάθε λίγο και λιγάκι μας επιβεβαιώνουν ότι είναι "εδώ, εδώ στο δεύτερο πρόγραμμα της Ελληνικής ραδιοφωνίας" για να μη νομίζουμε ότι φύγανε... και μετά αρχίζουν τις καλημέρες σε όλα τα μέρη της Ελλάδας για να γεμίσουν τον χρόνο τους. Τάχατες έχουν τηλεφωνήματα από εκεί στα οποία απαντά η διεθνούς φήμης καταξιωμένη παγκόσμια τηλεφωνήτρια Έρη Γκίντζου με μεταπτυχιακό και διδακτορικό επί του σηκώματος τηλεφώνου στο Μάντζεστερ των Ηνωμένων Πολιτειών!
Ας με κρατήσει κάποιος!!!
Πες τα Χρυσόστομεεε!!!
ΔιαγραφήΔε μπορώ να πω ότι ακούω το Ρικάκη και την Καρόρη για τη ραδιοφωνική τους παρουσία,αλλά για τη μουσική που ακούγεται στο 3ο πρόγραμμα.Και απλώς πρέπει να συμβιβαστώ με τη φωνή τους,τα στομφώδη "γ"(αντί για "ρ") του ενός και τη σεξουαλική χροιά που δίνει η άλλη(δεν ξέρω σκόπιμα ή ασυναίσθητα).Από κάθε εκφωνητή κρατάω τις γνώσεις τους πάνω στη μουσική.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιευκρίνηση στον ανώνυμο,είναι γηραιά κυρία και όχι "γυραιά" που έγραψες.
Θαρρώ είναι λογοπαίγνιο, έτσι το εξέλαβα εγώ τουλάχιστον, κάτι σαν γυρολόγος του διαδικτύου. Όσον αφορά τη διευκρίνηση, να το δούμε λίγο και ως διευκρίνιση;
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://freantles.blogspot.gr/2015/12/up-pompeii.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορεί κανείς να συμφωνεί ή να διαφωνεί για την εκφορά του λόγου τους, για το χρώμα της φωνής, να έχει δυσανεξία ή συμπάθεια για τα λάθη τους. Μου είναι όλα κατανοητά. Αλλά είναι όλοι τους τεράστιοι σε γνώσεις, ενασχόληση και αγάπη για το αντικείμενό τους, πράγμα που βγαίνει και στον αέρα. Παπαγεωργίου, Βιβλάκης, Λούστας, Μαλούχος, Φλωράκης, Λουκάκης, Ρικάκης, Καρρόρη, Ναχμία, και άλλοι. Αυτός που είναι απαράδεκτος και ξένο σώμα είναι κάποιος Καβροχωριανός. Μαζί με κάποια κυρία, που έχω ξεχάσει, εμφανίστηκαν ξαφνικά κάπου στο 15, και το μόνο που θα έλεγα πλέον είναι: θλιβεροί για το τρίτο.
ΑπάντησηΔιαγραφή