Δευτέρα 13 Ιουλίου 2009

ΕκΤΑΚτο ΧΑΡΑΤΣΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ ΤΑ Ε-9μερα

Ετοίμασα μόλις, ή, πιο σωστά, νομίζω πως ετοίμασα, το Ε-9 μου για την έκτακτη αρπαχτή του ΕΤΑΚ. Ρε κουφάλες, δε ντρέπεστε; Δεν σας φτάνουν τα λεφτά που σας δίνουμε κανονικά και με το νόμο, φόρους άμεσους, έμμεσους, τέλη κλπ; Τι τα κάνετε ρε τα λεφτά; Σε ποιούς τα μοιράσατε και δε σας φτάνουν; Δεν κάνετε προϋπολογισμό κάθε χρόνο και λέτε έξοδα τόσα, έσοδα τόσα μηδέν εις το πηλίκιον; Μπας και τα παίξατε στα Χρηματηστήρια και στα τοξικά ομόλογα κι ανομολόγητα; Μας ρωτήσατε εμάς; Μήπως ιδρύσατε τίποτα υπεράκτιες εταιρείες (βλέπε μαφία κλπ) και δεν σας βγήκαν; Μη μου πεις ρε Βουλγαράκη ότι το κάνατε για το καλό μας; Κι εσύ ρε Ντόρα μη μου πεις ότι η Siemens σου έστησε το νοικοκυριό σου για τα όμορφά σου μάτια. Και άντε εσύ καλά, αλλά του Κυριάκου τί του βρήκαν αυτουνού του γουρλομάτη και του πήραν τα ηλεκτρικά και μας αλλάζουν εμάς τα φώτα και τα πετρέλαια;

Τέλος πάντων, εγώ τα έγραψα όλα στο Ε-9 μου, βοηθητικοί χώροι τόσοι, κύριοι χώροι τόσοι, ποσοστά επί των οικοπέδων, υπαίθριους και ντεμί υπαίθριους, και επικαρπίες, και ποσοστά συνιδιοκτησίας και κυριότητες ψιλές και κοντές και ηλικία επικαρπωτή, μέχρι και την ηλικία του προπάππου μου έβαλα και πάλι ζημιωμένος θα βγω· γιατί εσείς δεν έχετε μπέσα ρε, συμμορίες είστε που τά'χετε κάνει σκατά κι εμείς τα τρώμε –τα σκατά– γιατί τα άλλα τα τρώτε εσείς κι οι αρουραίοι που σας τριγυρίζουν και σας ταΐζουν και σας ποτίζουν και σας διορίζουν τα παιδάκια σας στο Δημόσιο να τα ταΐζουμε κι αυτά μέχρι να ξετιναχτεί το κράτος και να πάμε όλοι στο διάολο.

Καλά ρε δε σας κόβει ντιπ ότι μ'αυτές τις μαλακίες δεν βγαίνει άκρη; Δεν το βλέπετε ότι όσο πιο πολύ τα μπλέκετε τόσο χειρότερα; Δεν ξέρετε, γαμώ τις σπουδές σας στα Λονδίνα και στα Yale και στα Smith και στις Σορβόνες, ότι πρώτα κάνω υποδομές και μετά χτίζω συστήματα οικονομικά, φορολογικά, κοινωνικά και αναπτυξιακά μοντέλα; Χωρίς υποδομές δεν χτίζω μοντέλα, ούτε μπορντέλα χτίζω ούτε τίποτα, μόνο λάκκους χτίζω και πέφτω μέσα, αλλά εσείς τα καταφέρατε και ρίχνετε άλλους μέσα, σ'αυτό μπράβο! Σας παραδέχομαι! Και τους άλλους, τους προηγούμενους. Κι αυτοί τα κατάφεραν μια χαρά, τους βλέπω όλους χαμογελαστούς και καλοζωισμένους. Ρε, εκείνος ο Πάγκαλος κοντεύει να σκάσει, θα του φύγει κανένα κουμπί και θα σκοτώσει κανέναν· κι εσύ ρε Βενιζέλε, εντάξει μη φωνάζεις, δε λέω, κι εσύ πίσω δεν πας. Τα έχεις κι εσύ τα κυβικά σου, εντάξει. Ρε που σας βρήκαμε όλους. Αλλά δε φταις εσύ πολιτικάντη μου, δε φταις εσύ δυνάστη μου, δε φταις. Φταις εσύ που είμαι εγώ μαλάκας;

Να σε ψηφίζω για να μου αλλάζεις τον αδόξαστο και να με κλέβεις κανονικά και με το νόμο, αυτό είναι κατόρθωμα μεγάλο. Εκτός κι αν είμαι εγώ πολύ μαλάκας, μάλλον αυτό το δεύτερο θα είναι. Έτσι λοιπόν, γιαυτό είσαι εσύ υπουργός κι εγώ υπαλληλίσκος κι ο άλλος ψωμοζήτουλας κι η άλλη πουλάει το κορμί της και το παιδί χαροπαλεύει καρφωμένο σύριγγες, γιατί είσαι μάγκας ρε Αβραμόπουλε και τα κατάφερες από το κωλοχώρι σου (το χωριό σου μια χαρά είναι, εσύ το ντροπιάζεις) να γίνεις υπουργός και να αραδιάζεις ατελείωτες αρλούμπες στα κανάλια και σκατά να φας ρε που είπες ότι έχουμε καλό ΕΣΥ κι εσύ να καμαρώνεις σαν γύφτικο σκεπάρνι ότι τάχα η γρίπη των χοίρων δεν μας αγγίζει επειδή σ'έχουμε υπουργό υγείας. Α, ρε βλάχο, πού είσαι τώρα να βγείς στα κανάλια και να μας λες πάλι ότι έχουμε μόνο ένα κρούσμα και μόνο δύο και τρία τα κακά της μοίρας μας που πρέπει να σε τρώμε στη μάπα κι εσένα και τους άλλους καραγκιοζοπαίκτες. Ρε άει στο διάολο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου