Πολιτικός είναι ένας άνθρωπος που έχει πείσει τον εαυτό του ότι πιάνει έναν παρά παραπάνω από όλους εμάς τους «απλούς πολίτες», αλλά έχει και το ταλέντο να πείσει και αρκετούς άλλους γι αυτό. Έτσι λοιπόν ακούμε σήμερα τον κ. Καστανίδη να κόπτεται περί κάθαρσης, τον κ. Κακλαμάνη (τον Απόστολο, ο άλλος είναι φαιδρό πρόσωπο) να κόπτεται περί προσπαθείας που έκανε για το καλό του τόπου από τότε που ήταν δέκα χρονών και περί φασισμού των πολιτών που θεωρούν όλους τους πολιτικούς κλέφτες και ανίκανους, τον κ. Παπουτσή να κόπτεται για τα δικαιώματα του λαού, τον κ. Λοβέρδο να μας εξηγεί γιατί τα λεφτά που μας κρατούσαν επί σειρά ετών δεν φτάνουν για να πάρουμε σύνταξη, τον κ. Παναγιωτόπουλο -μετά συγχωρήσεως- να κόπτεται περί συντάγματος και μη επιμήκυνσης του χρόνου παραγραφής των αδικημάτων, τον πολύ κ. Νεράντζη να κόπτεται περί των αρχών του δικαίου αμολώντας ένα σκασμό νομικά τσιτάτα και λατινικές αρλούμπες, τον κ. Μαρκογιαννάκη να προαναγγέλλει, δίκην Καλαβρέζου αρχιμαφιόζου, σεισμούς 30 ρίχτερ έτσι και τολμήσει να του τη βγει κανείς για το συμφοράι (C4I) και, τέλος πάντων, αυτός ο κατάλογος δεν έχει τέλος.
Δε μου λέτε, ρε μάγκες. Όλο αυτό το μπάχαλο που έχετε νομοθετήσει επί 30 και πλέον συναπτά έτη ποιος διάολος το εμπνεύστηκε, το συνέγραψε και το ψήφισε στη βουλή των Ελλήνων; Μήπως εγώ; Μήπως η μάνα μου; Μήπως ο θυρωρός της πολυκατοικίας μου; Ή μήπως ο μπακάλης της γειτονιάς μου; Μπας και τις χιλιάδες αρλούμπες που έχετε νομοθετήσει, ώστε να μην μπορεί κανείς να ξέρει γιατί παίρνει το μισθό που παίρνει, ή να μη ξέρει τι σύνταξη θα πάρει, από πού και πότε, ή να μην γνωρίζει το κράτος ποιος έχει ποιο ακίνητο, πόσα είναι τα ακίνητα, πόσα είναι τα αυτοκίνητα, πόσοι είναι οι δημόσιοι υπάλληλοι, πόσα απίδια παίρνει ο σάκος και πόσα αρχίδια χωράνε στην ελληνική βουλή, μήπως όλα αυτά εγώ τα έκανα σαν τα μούτρα σας; Βρε άι στο διάολο λέω εγώ, που δεν έχει ένας από σας την τσίπα να παραιτηθεί, έτσι γιατί όλα αυτά τα χρόνια που το χρήμα εισέρρευσε πακτωλός και όχι απλά δεν έπιασε τόπο, αλλά εκεί που μας χρωστάγανε μας παίρνουν και το βόδι; Εμ, από βόδια τι να περιμέναμε;

Τώρα αυτό το "Αι, στο διάολο, λοιπόν και στον αγύριστο!" τί το 'θελες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφού ξέρεις ότι οι βουλευτές είναι ανοιχτοί στις προτάσεις των πολιτών, γιατί είσαι τόσο σκληρός;
Θέλεις να φύγουν και να μην ξανάρθουν; Ε; Αυτό θέλεις;
Για συγκεντρώσου σε παρακαλώ...
Για το "αι στο διάολο" δεν ξέρω καν (όχι μόνο εγώ) κατά πού πέφτει (κι αν πέφτει). Όμως, η φράση "στον αγύριστο" δεν είναι βρισιά. Ρωτήστε και τις εκατοντάδες χιλιάδες των Ελλήνων της διασποράς που ούτε ξαναπάτησαν στην ΨωροLacostαινα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΊσως να 'ναι ευχή για την οποία έχουμε λάθος αντίληψη, όπως το άντε γαμήσου...