Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΑΣΤΟΧΙΕΣ

Με λύπη μου σας πληροφορώ ότι οι "Μουσικές επιλογές" και οι "Μεγάλοι ερμηνευτές" που κοσμούσαν τον "Πανόπτη" μέχρι πρότινος δεν είναι πια διαθέσιμες στο sidebar. Πράγματι, τον τελευταίο μήνα, διαπίστωσα ότι οι συνδέσεις που είχα στα -πάνω από 500- μουσικά κομμάτια (έργα ή μέρη έργων), κυρίως κλασικής, μουσικής έχουν πάψει να λειτουργούν. Τα εν λόγω μουσικά έργα τα είχα ανεβάσει στο "Filesanywhere", μια διαδικτυακή υπηρεσία αποθήκευσης αρχείων κειμένου, εικόνας, μουσικής, video κλπ. Το συγκεκριμένο site παρέχει δωρεάν αποθήκευση και εργαλεία για παρουσίαση ή αναπαραγωγή των αποθηκευμένων αρχείων. Οι ίδιες υπηρεσίες παρέχονται και με πληρωμή. Η διαφορά είναι ότι όταν χρησιμοποιεί κανείς δωρεάν υπηρεσίες έχει περιορισμένο χώρο αποθήκευσης και είναι ευάλωτος σε αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας του site. Ακριβώς σ'αυτό το σημείο «την πάτησα», καθώς η εταιρεία βελτίωσε τον τρόπο αναπαραγωγής μουσικών αρχείων και έτσι «έχασα» όλες μου τις παλιές συνδέσεις. Τι να κάνουμε, αυτά είναι τα μειονεκτήματα των δωρεάν υπηρεσιών. Πάλι, όμως, δεν μετανιώνω. Ήταν μια ευκαιρία να ανεβάσω τις μουσικές που αγάπησα στο διαδίκτυο και ίσως κάποιοι από εσάς να πέρασαν ευχάριστες ώρες με αυτά τα κομμάτια. Έτσι κι αλλιώς τα κομμάτια υπάρχουν ανεβασμένα και ίσως βρω κάποιον άλλο τρόπο να τα κάνω προσβάσιμα στο κοινό του "Πανόπτη", αλλά όχι τώρα.

Υ.Γ.
Ουδέν καλόν αμιγές κακού. Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι αφαιρώντας τις "Μουσικές επιλογές" και τους "Μεγάλους ερμηνευτές" από το sidebar του "Πανόπτη", η παρουσίαση του blog είναι πολύ ταχύτερη. Ίσως πιο σημαντικό είναι το γεγονός ότι δεν νιώθω πια να κινδυνεύω ότι θα πάω φυλακή για παραβίαση δικαιωμάτων· αν πάω φυλακή θα είναι για τα 28.000.000€ που υποτίθεται ότι ζημίωσα το Δ.Θ. κατά τα 24 έτη συνεχούς υπερεντατικής εργασίας μου και προσφοράς στο Δήμο. Νομίζω αξίζει τον κόπο. Δεν είναι λίγο να ζημιώνεις τον εργοδότη σου με κάτι περισσότερο από 1.000.000€ το χρόνο. 

5 σχόλια:

  1. Δεν πειραζει,φιλε
    Τα σκατα happens.........
    ΥΓ.Kαποιες πονηρες σκεψεις:
    1.Χριστακο,καλα, εσυ'εφυγες' νωρις!!!!!
    2.Οπως λενε και τα γουρουνια:
    Γκρουογκ!μαζι τα φαγαμε τα σκατα!!
    3.Αναρωτηθηκες,μηπως εισαι μια απο
    τις δραστικες αιτιες αλλαγης
    της ...δημοτικης αρχης;;;;
    4.Μεχρι να μας στειλουν τα σωτηρια
    euro-ομολογα,εμεις μπορουμε να τους
    Fχυθουμε μεεεε...βρομολογα,οπως 4Xable:
    'F χαριστουμε φιλοι μας euroΠΕΗ,
    σας ευχαριστουμε πολυ
    και της μανας σας το..Moon N'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άνισου να κώμη πρωί στα Μένος της εκ καθάρισης της μισθό δόση ας, θα χρωστά yes κι εσύ καμιά 30.000.000€. Το γελάς;

    Υ.Γ.
    και βέβαια + έβαλα σ'αυτό που λες και μάλιστα βραστικά, αλλά τώρα αναγκάζομαι να + βάλω στην αποκαθήλωση της ονειροβασίας και της αιθεροβατούσης οινοποσίας. Γιατί, όπως σκατά λαβαίνεις, χωρίς να κουνήσω το δαχτυλάκι μου δύσκωλα θα πορευτεί ο Καβλικράτης και οι συν αυτώ παρελκόμενοι και παρατρεχάμενοι που θα τρέχουν και δεν θα φτάνουν. Δύστυχος ώμος είμαι ανάγκας Μένος να τηρήσω στάση πίσω κολλητού από αυτά που μου καταμαρτυρούν τα καθαρά χέρια· για τα πόδια της δεν ξέρω να σου πω σίγουρα, αλλά μάλλον θα βρωμάνε άσχημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ξέχασα κι εγώ τις ευχές μου προς τρως σκάν' και όλοι ραίν' κι άλλοι κλαίν'. Λοιπόν μάγκες:

    Κα(β)λές γιορτές κι εφτά(φορές)χεσμένο να είναι για σας και του υπόλοιπους λακέ(ρ)δες των αφεντικών σας καπιταληστών το 2011. Με όλες μου τις ευχές μενού σας έχω πατόκορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δε γαμοι σα Δελφε!!!!!!
    Ετσι κι αλλοιως,οταν τα
    σκατα αποκτησουν αξια
    οι φτωχοι δεν θα εχουν κ@λο!!!
    Ηδη θα μας τον εχουν κοψει....
    Παρόλα αυτα ομως,ελπιζουμε σε
    καλυτερες μερες(λογω ηλικιας..
    οι νυχτες μου τελειωσαν!!!!)
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τώρα κατάλαβα γιατί δεν λειτουργούν καίει δικές μου-μου συκιές stufF isles Any Wear...

    καις Σάλλα; Με υγεία!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή