Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΕΝΟΤΗΤΑΣ

Απ' ό,τι φαίνεται πάμε επιτέλους σε κυβέρνηση εθνικής κενότητας. Άκουσα την κ. Κάκια Μακρή («έγκριτη» δημοσιογράφο) να λέει ότι δεν το βρίσκει σωστό να έρθει ένας «αλεξιπτωτιστής», π.χ. κάποιος πολύ καλός επιστήμονας, έστω και διεθνούς κύρους [sic], π.χ. ο κ. Μαρκεζίνης, να κάνει τον πρωθυπουργό. Μάλιστα. Δεν τον ξέρω εγώ τον κ. Μαρκεζίνη, ούτε τους άλλους επίδοξους σωτήρες. Είμαι, όμως, σίγουρος ότι σίγουρα θα είναι καλύτερος από αυτούς που ψήφισε το 40% του ελληνικού λαού, ενός λαού με βίαια μεταλλαγμένη αγροτική κουλτούρα, που σύρεται κάθε 4 χρόνια σε εκλογές για να ψηφίζει τους δήμιους του. Εγώ προτείνω, κ. Μακρή, να κάνετε μια κυβέρνηση εσείς με τον κ. Χατζηνικολάου πρωθυπουργό, τον κ. Τράγκα υπουργό σαχλαμάρας και τον κ. Κώνστα υπουργό 'κονομίας και τον Άκη Παυλόπουλο υπουργό πολιτισμού με το πάρτι της ζωής του και άλλες ατραξιόν. Ρε, δεν πάτε να γαμηθείτε όλοι μαζί παρέα λέω εγώ; Αν δεν απλοποιήσετε άμεσα τις διαδικασίες, π.χ. όσοι εργάζονται στο δημόσιο τομέα θα παίρνουν 1.500€ και 300€ εισφορά στο -ένα και μοναδικό- ταμείο για τη σύνταξή τους, φόρος αναλογικός με απλό εκθετικό τύπο που θα καταλήγει σε τεράστια ποσά για τεράστια εισοδήματα, ενώ θα είναι μηδαμινός για μισθωτούς και συνταξιούχους, κατάργηση όλων των επιδομάτων και ανάληψη από την πολιτεία της «περίθαλψης» των πολυτέκνων, των κατόχων πάσης φύσεως μεταπτυχιακών κλπ κλπ. Επειδή όμως κανείς δεν δέχεται να απεμπολήσει έστω και ψήγμα από τα «κεκτημένα» «δικαιώματά» του, είμαι σίγουρος ότι τίποτα από όλα αυτά δεν πρόκειται να γίνει και επομένως η κατάληξη της μεταπολιτευτικής Ελλάδας είναι για μένα προφανής: Καιάδας. 

6 σχόλια:

  1. Πω Lehman Άρια φτύει Μακρή!
    (ό,τι καιν' άμμου λες, γιατρέ, ε, γομώνω τόμου Ν΄ έχω στο μυαλό μου...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mini shop εδω, ΝΕΤ. Ε Τολη, tour γη. Matisse Δήμος ή ω γραφεία σ'.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κυριες-hommes πολλαι,
    Μετά τη μις Σάσα να φέρω ποστο:
    "Mini shop εδω, ΝΕΤ, ε"(!!!)
    κάτω χειρών ε, τέως ή store οικεί δις λεκτική διά πίστωση!
    Ν' αγιάσει τοστ, ό μασάς!

    OTA: πεινώ σ' αλητουργός της "Δήμος ή ο γραφιας" Α.Ε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σεφ Χάρη, stop! Ολοι!
    Τ' asshole ιάσας, faire νουνα Τινα. Να βαθμοι Σιμου στην ass φαλλοι τικ η δημοσιογραφία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή