Σάββατο 24 Ιουλίου 2010

Η ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΚΑΦΡΩΝ


Την Πέμπτη, 22 Ιουλίου 2010, απογράφηκα κι εγώ κανονικά, καθώς είδα ότι το μηδέν (που λήγει το Α.Φ.Μ. μου) πήρε νέες προθεσμίες πέραν της Παρασκευής, 23 Ιουλίου 2010, που είχε προγραμματιστεί. Πράγματι, προς μεγάλη μου χαρά, είδα ότι δόθηκαν επιπλέον ημέρες για την απογραφή των Α.Φ.Μ. σε μηδέν, άσχετο αν την ημέρα που δόθηκαν οι επιπλέον ημερομηνίες προθεσμίας, αυτές οι ημερομηνίες είχαν ήδη παρέλθει! Ήμαρτον, παιδιά!!! Τέλος πάντων, έστω και την Πέμπτη, εκμεταλλεύτηκα την μοναδική επιπλέον ημέρα που μπορούσα να επωφεληθώ και απογράφηκα κανονικά, με τη βοήθεια αγαπητού συναδέλφου από τη Δ/νση Προσωπικού της υπηρεσίας μου. Ο κωδικός απογραφής που μου εξέδωσε το σύστημα της ΓΓΠΣ ήταν:

YAU89+tSRNVIwg==


Ευχαριστώ, παιδιά, αλλά αν χρειαστεί να δώσω κάπου αυτόν τον κωδικό, θα πρέπει:

Πατάτα Νο 1
Να εικάσω ότι τα γράμματα είναι λατινικά και όχι ελληνικά.

Πατάτα Νο 2
Να μυρίσω τα δάχτυλά μου για να καταλάβω αν το "I" στο …NVIwg… είναι "i" κεφαλαίο, ή "L" μικρό. Αυτό συμβαίνει επειδή οι άνθρωποι είναι τελείως ανόητοι και φτιάχνουν προγράμματα στο πόδι. Πράγματι, μόνο κάποιος ανεγκέφαλος θα χρησιμοποιούσε γραμματοσειρά sans serif  (χωρίς ουρίτσες) για την εκτύπωση κωδικών. Αυτό είναι γνωστό σε οποιονδήποτε έχει έστω και ελάχιστη σχέση με τους Η/Υ. Το σωστό θα ήταν να χρησιμοποιηθεί κάποια γραμματοσειρά serif, οπότε θα είχαμε

YAU89+tSRNVIwg==
ή
YAU89+tSRNVlwg==

Τουλάχιστον, έτσι μπορώ με λίγο κόπο να ξεχωρίσω για ποιο ακριβώς γράμμα πρόκειται. Το σωστό, βέβαια θα ήταν να αναγράφονται κάτω από τον κωδικό, ένα ένα, τα στοιχεία του κωδικού σύμφωνα με τον παγκόσμιο κώδικα ανάγνωσης κωδικών (alpha, bravo, κλπ), ώστε να μην υπάρχει καμία περίπτωση ασάφειας. Επιπλέον, είναι γνωστό σε οποιονδήποτε ασχολείται, έστω ερασιτεχνικά, με κωδικοποιήσεις, ότι δεν χρησιμοποιούμε όλα τα γράμματα του αλφαβήτου· αποφεύγουμε τα γράμματα και τα ψηφία που μπορούν να δημιουργήσουν ασάφειες!

Πατάτα Νο 3
Ενώ ο Τ.Κ. που αναγράφεται στις φορολογικές μου δηλώσεις είναι 55131 (που είναι και το σωστό, όπως το τσέκαρα με τους χάρτες των ΕΛΤΑ), δίνοντας τον κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής της ΔΕΗ, μου εμφανίζει 55132! Είναι περιττό να πω ότι τα στοιχεία της παροχής της ΔΕΗ, δεν τα έδωσα εγώ (εγώ δίνω πάντα το 55131), αλλά τα έχει καταχωρημένα η ΔΕΗ από την τοποθέτηση των ρολογιών. 

Αντιλαμβάνομαι ότι αν σε τόσο απλά πράγματα γίνονται τόσο χοντρές «πατάτες», θα γίνουν τέρατα και σημεία επί της ουσίας. Στου κασίδη το κεφάλι…, που λέει κι ο λαός. Πάντως είναι κρίμα. Πάλι θα πω: Σήμερα υπάρχουν πολλοί πιτσιρικάδες που έχουν σπουδάσει τους Η/Υ και γνωρίζουν τα πράγματα. Θα πρότεινα, λοιπόν, κ. Πρωθυπουργέ, μια που έχεις και προσωπική ομάδα πληροφορικής, δεν πας σε καμιά σχολή (Πάτρα, Κρήτη, Θεσσαλονίκη κλπ), ή σε καμιά κοινότητα ανοικτού κώδικα, να ψαρέψεις 5-6 γατόνια; Δεν χρειάζεσαι παραπάνω για ένα καλό συμμάζεμα. Γιατί, οι εκατοντάδες ανεγκέφαλοι που έχεις μαζέψεις εσύ, ο Ραγκούσης και ο Παπακωνσταντίνου στην Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση (sic) θα πολλαπλασιάσουν το μπάχαλο μέχρι να πεις «σκατά». Ήδη το κάνουν!

2 σχόλια:

  1. Μου έκανε εντύπωση ότι μου απάντησαν από την υπηρεσία απογραφής σε email που τους έστειλα σχετικά με το θέμα. Τελικά, πρόκειται για "i" κεφαλαίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάνο,
    Η βλακεία δεν παλεύεται!
    Αν (στο μέιλ) τους ρωτούσες: "Μα καλά, είστε βλάκες;" Θα σου απαντούσαν "Όχι".

    ΑπάντησηΔιαγραφή