Πέμπτη 27 Αυγούστου 2009

ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΑΡΟΥΧΗΣ: ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΣ!

Η Ελλάδα είναι ωραία ως σκηνικό, αλλά όχι ως παράσταση… Ένα από τα εκατοντάδες αποφθέγματα του Γιάννη Τσαρούχη. Πώς μου'ρθε τώρα στα καλά καθούμενα; Διάβαζα προχθές ένα βιβλιαράκι που είχε κυκλοφορήσει η "ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ" πριν αρκετό καιρό και αφορούσε στον Γιάννη Τσαρούχη· το βιβλιαράκι κοσμείται από αποφθέγματα του μεγάλου ζωγράφου, μ'άρεσε και το ξεσήκωσα.

Δεύτερον: δεν είναι στα καλά καθούμενα· σήμερα μου επέδωσαν κλήση για κατάθεση χωρίς όρκο, κοινώς κατηγορούμαι για συνέργεια σε πλαστογραφία, υπεξαίρεση σε βάρος του Δημοσίου κλπ. Πώς βρέθηκα μπλεγμένος; Ούτε που ξέρω. Το μόνο που γνωρίζω καλά είναι ότι δεν έχω πλαστογραφήσει ούτε κουπόνι σε παιδικό πάρτι, και φυσικά: Όχι απλώς δεν έχω υπεξαιρέσει δραχμή σε βάρος του Δημοσίου, αλλά έχω εξοικονομήσει με τη δουλειά μου, εγώ όπως και άλλοι συνάδελφοι, πολλά εκατομμύρια ευρώ υπέρ των ταμείων του Δήμου Θεσσαλονίκης. Εγώ δε, προσωπικά, έχω πολλές φορές ζημιωθεί ηθικά, προσωπικά και οικονομικά προς το συμφέρον του Δημοσίου. Πολύ κακώς, όπως φαίνεται…

Θα τα πούμε στα δικαστήρια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου