Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2010

ΑΓΑΠΑΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΣΟΥ; ΑΠΟΔΕΙΞΕ ΤΟ!



Σας έχω παρατήσει εδώ και μια βδομάδα. Το ξέρω. Λοιπόν:
  • Το κομπιούτερ μου ήταν στο μάστορα.
  • Έχω πέσει με τα μούτρα να σας ετοιμάσω πρόγραμμα για να περνάτε τις αποδείξεις σας. Μιλάμε για πρόγραμμα και όχι για μαλακία όπως το www.taxfriend.gr.
Αν ενδιαφέρεστε για το κομπιούτερ μου:
  • Ο θόρυβος όχι απλά δεν μειώθηκε, αλλά μάλλον αυξήθηκε. Το άλλο πρόβλημα που είχα (παράσιτα στον ήχο) λύθηκε, χωρίς όμως να μπορέσει κανείς να μου πει τί ακριβώς διορθώθηκε!!! Με λίγα λόγια λύθηκε στην τύχη…
Αν ενδιαφέρεστε για το πρόγραμμα διαχείρισης αποδείξεων:
  • Ελπίζω σε 15 μέρες να το έχω έτοιμο για χρήση.

Φιλιά σε όλους!

1 σχόλιο:

  1. Ένα PC παλιώωωωνει
    κι η επισκευή ακριβήηηη
    κι ο ήχος για να στρώωωωωνει
    θέλει δουλειά πολλήηηη

    ΚΟΡΩιΔΙΑ:
    Ένα PC παλιώωωωνει
    κι η επισκευή ακριβήηηη
    κι ο ήχος για να στρώωωωωνει
    θέλει δουλειά πολλήηηη

    Refrain
    Θεέ μου πρωωωτομάστορα
    μ' έγραψες πάλι στ' αχαμνά
    Μα μη με στααααματάς τωρα
    κι είν' οι αποδείιιιξεις μου βουνά...

    ΚΟΡΩιΔΙΑ:
    Ήλιε πρωωωτομάστορα,
    μη με καθυυυυστερείς και συ
    Ηλια πρωωωωκτομάστορα
    και μύρισεεεε...Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή