Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2010

ΚΛΟΠΗ ΔΙΑ ΝΟΜΟΥ


Είδα το μεσημέρι λίγα αποσπάσματα της συνέντευξης του Χρήστου Παπουτσή στον Μανώλη Ποτάκη. Δεν την είδα όλη, γιατί έχω να κάνω πιο εποικοδομητικά πράγματα. Το συμπέρασμα; Ακατάσχετη παπαρολογία. Ρε, παπουτσή, πού βρίσκεις τόσα κουραφέξαλα και αραδιάζεις; Είδα και τον Γκιουλέκα στις ειδήσεις να αραδιάζει άλλες παπαριές, ότι τάχα αυτοί, της Ν.Δ., δεν θα είναι δίπλα στην κυβέρνηση, αλλά απέναντι και μαζί με το λαό. Ρε, παναγία μου, θα τρελαθούμε μ' αυτούς τους ξεδιάντροπους. Αυτοί συμπεριφέρονται λες και κάποιοι άλλοι τα έφεραν τα πράγματα στο χάλι που έχουμε σήμερα. Μήπως ρε Γκιουλέκα ήμουν εγώ βουλευτής όταν ψηφίζατε ένα σωρό ανοησίες την προηγούμενη τετραετία; Κι εσύ, ρε παπουτσή, μήπως ήμουν εγώ επίτροπος στην κοινότητα όταν κάνατε γιάγμα τις κοινοτικές επιδοτήσεις; Ή μήπως ήμουν υπουργός και τα 'κανα σκατά και δεν το 'ξερα;

Δεν μου γαμιέστε ρε καθήκια; Επειδή τα κάνατε σαν τα μούτρα σας, έρχεστε τώρα να μου κλέψετε ό,τι έχω και δεν έχω; Αν έχετε αρχίδια, να πάτε να τα βρείτε από κει που τα δώσατε. Διάβασα προχθές ότι η Τράπεζα Πειραιώς παρουσίασε τεράστια κέρδη στο πρώτο τρίμηνο του 2010. Πώς αυτό; Επίσης, χθες μου ήρθε η ασφάλεια του NISSAN για το 2010: 580€!!! Βάλε και 352€ που έδωσα για τα τέλη κυκλοφορίας (μιλάμε για NISSAN SUNNY, 1600cc, μοντέλο 1994, άριστα συντηρημένο), σύνολο 932€, κοινώς ο 13ος μισθός. Ποιός μου τα παίρνει; Τα 580€ μου τα παίρνει ο Κοντομηνάς, ή ο Αλαφούζος, ή δεν ξέρω ποιός άλλος αρχίδας μεγαλοεπιχειρηματίας που κατάφερε να κάνει τους άλλους τους ανόητους, που τσεπώνουν τα 352€, να ψηφίζουν νόμους που αδειάζουν την τσέπη μου και γεμίζουν τις δικές τους. Άει στο διάολο, παλιoμαφιόζοι!

1 σχόλιο:

  1. Φιλαράκι, καταλαβαίνω την οργή σου, αλλά αυτό ακριβώς είναι που το αληταριό των πολιτικών επιζητά· παίρνουν την οργή μας και την κάνουν ανέκδοτα! Να στο πω κι αλλιώς: Οι εργαζόμενοι βουλευτές ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, στο εργασιακό τους μπουρδέλο (λέγε με Βουλή), δεν πάνε στην αίθουσα συνεδριάσεων. Είναι αραχτοί στο κυλικείο (λέγε με γύφτο τζαμπατζή) και ξεκωλώνονται στα γέλια με ανέκδοτα. Τα ανέκδοτα που φτιάχνονται από τις καθημερινές τους δηλώσεις! Θέλεις να μάθεις ένα τελευταίο, με τίτλο "14ος μισθός"; Άκου:
    Στη συνάντηση Όλι Ρεν και πρωθυπουργού, για τις πρόσθετες νέες επικείμενες περικοπές, το οικονομικό επιτελείο αποφασίζει την περικοπή του 14ου μισθού. Ο Γιωργάκης, μετά τη λήξη της συνεδρίασης και λίγο πριν πάνε να γευματίσουν, κάνει δηλώσεις (με σοβαρό ύφος και δήθεν συγκινημένος) και λέει: "Είναι εντυπωσιακό αυτό που συμβαίνει με τους συμπολίτες μας. Με σταματούν στο δρόμο και μου λένε "Και έναν και δύο μισθούς είμαστε αποφασισμένοι να δώσουμε για σωθεί η οικονομία μας. Για να σωθεί η υπερήφανη Ελλάδα μας!".
    Πάνο, στο ξαναλέω· μπορεί να είναι αλήτες, αλλά έχουν φοβερό χιούμορ…

    ΑπάντησηΔιαγραφή