Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2010

ΣΥΓΡΟΝΟΙ κΟΘΩΝΕΣ

Παλιά είχαμε έναν βασιλιά ονόματι Ότο, ή, κατά το ελληνικότερο, Όθωνα. Πιθανόν να ήταν κΌθωνας, αλλά κάποιοι λένε ότι έκανε και καλά πράγματα για την Ελλάδα· εγώ προσωπικά δεν το πιστεύω, αλλά έκανε τουλάχιστον ένα καλό: έφυγε. Τώρα δεν έχουμε πια Όθωνες, αλλά έχουμε κόθωνες, πολλούς κόθωνες και ακόμη περισσότερες οθόνες. Ναι, όλοι αυτοί οι σύγχρονοι κόθωνες κοτσάρουν μπροστά τους κι από καμιά δεκαριά οθόνες υπολογιστών ο καθένας και μας τους μοστράρουν κάθε βράδυ οι άλλοι κόθωνες, αυτοί που μέσα από τις οθόνες των τηλεοράσεων μας γαμούν τον αδόξαστο με την υπέρμετρη ανοησία που τους δέρνει. Βρε μαλάκες, τι μας δείχνετε κάθε βράδυ στα δελτία ειδήσεων όλους αυτούς τους γελοίους που κάθονται μπροστά σε χιλιάδες οθόνες και κουρκουτιάζουν το μυαλό τους με εκατομμύρια νούμερα που τρέχουν μπροστά στα βλακώδη μάτια τους με ασύλληπτες ταχύτητες;

Μέτρησα ότι σε ένα δελτίο ειδήσεων (MEGA) προβλήθηκαν συνολικά 12 λεπτά με οθόνες. Φοβερά νέα! Έγινα σοφότερος με το να βλέπω για 12 λεπτά τους κρετίνους να παρακολουθούν νούμερα. Ένα θα πω και θα κλείσω. Εγώ, που έχω κάποια σχέση με τους Η/Υ και διαχειρίζομαι βάσεις δεδομένων με εκατομμύρια εγγραφές και προγράμματα εκατομμυρίων γραμμών, φροντίζω πάντα να έχω λίγα παράθυρα ανοικτά μπροστά μου, γιατί αλλιώς είναι σίγουρο ότι θα χάσω το μπούσουλα και θα τα κάνω μουνί καπέλο (συγγνώμη κορίτσια, δεν έχω τίποτα με το μουνί, με τα μουνιά τα έχω). Εσείς, που είστε και άσχετοι, τι νομίζετε ότι κάνετε με χιλιάδες παράθυρα ανοικτά και δέκα οθόνες ο καθένας σας; Δεν καταλαβαίνετε ότι αυτό και μόνο δείχνει το μέγεθος της ανοησίας σας; Αν είχατε κουκούτσι μυαλό, θα βάζατε τους προγραμματιστές σας να σας κάνουν οθόνες περιεκτικές που να σας δίνουν την πληροφορία που σας χρειάζεται, αντί να παριστάνετε τα κομπιούτερ και να χαζεύετε με τα νούμερα. Δεν με πειράζει που έχετε κάνει τα μυαλά σας σπαγγέτι. Με πειράζει που το κωλοσπαγγέτι σας το πληρώνω χρυσάφι και τρέμω στη σκέψη ότι παίρνετε αποφάσεις για μένα και τα παιδιά μου…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου