Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΣΕΒΕΙΣ

Έμαθα ότι άρθρο με θέμα τον αγκάθιστο ύμνο και τους σημερινούς χαιρετισμούς την έκατσε τελικά στον ασεβή αναρθρογράφο και ενώ το προετοίμαζε εδώ και αρκετές ημέρες, το έχασε τελικά στα άδυτα των σκοτεινών υπο-νόμων του διαδικτύου. Πράγματι, η αναφορά και μόνο στους μητροπωλητές που λυμαίνονται τις σκεπαστές λαϊκές κυριακάτικες αγορές προκάλεσε την άμεση και ανηλεή οργή του υψίστου, ή πώς αλλιώς να εξηγήσω τέτοια συμφορά; Λοιπόν, άλλη φορά, προσοχή: με τη θεία παίζεις (αν είναι και καμιά καλούτσικη), με τα θεία δεν παίζεις.

Παρεμπίπτουσλι, να πω ότι δεν έχουν και άδικο οι μητροπαλήτες όταν διαμαρτύρονται για την «άγρια» (καλά, μη γελάτε ρε παιδιά, πρώτη φορά είδαν διψήφιο ποσοστό οι άνθρωποι) φορολογία που πάνε να τους επιβάλουν οι ληστές με τις γραβάτες. Σου λέει, γιατί να τα πάρει το κράτος, αφού δεν ξέρει να τα διαχειριστεί και θα τα σπαταλήσει όπως σπατάλησε ένα σκασμό εκατομμύρια επί σειρά ετών. Τα κρατάμε εμείς και κάνουμε και προνοιακή πολιτική, και real estate investments κάνουμε, και χρηματιστηριακές επενδύσεις κάνουμε, και off shore, και price transfer, και πίτσι πίτσι με τους Βουλγαράκηδες και τους Πελέκηδες κάνουμε, και απαλλοτριώνουμε και τη μισή Σκύρο για ένα κομμάτι ψωμί και τη μεταπουλάμε μετά στο Πολεμικό Ναυτικό για μερικά εκατομμύρια, αφού όλα αυτά και άλλα πολλά τα καταφέρνουμε καλύτερα από σας. Όλα αυτά είναι γνωστά τοις πάσι, με βούλα και με χρυσόβουλα του Ισαάκιου Κομνηνού, του Θεοδοσίου του Μεγάλου και του Μικρού, καθώς επίσης και του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου. Τι να πω, δίκιο έχουν οι άνθρωποι. Σου λέει έφαγες το δικό σου το σκασμό και τώρα θες να φας και το δικό μου; Τσου ρε λάκη… Έτσι είναι, παιδιά, όλα κι όλα, το σωστό σωστό.

Σημείωση
Παρ' όλο που συμφωνώ μαζί σας, άγιοι πατέρες, κρίνω σκόπιμο να παραθέσω σχετικό απόσπασμα από την αγία γραφή, μήπως μπορείτε να βοηθήσετε, γιατί κάτι δεν μου κολλάει καλά:

…“Ο Ιησούς μπήκε στο ναό του θεού κι έδιωξε όλους αυτούς που πουλούσαν και αγόραζαν στο χώρο του ναού, και αναποδογύρισε τα τραπέζια των αργυραμοιβών και τα καθίσματα αυτών που πουλούσαν περιστέρια. Και τους είπε: «Η Γραφή λέει: Ο οίκος μου πρέπει να είναι οίκος προσευχής. Εσείς όμως τον κάνατε σπήλαιο ληστών»”…


Μτ. 21, 12-13

Θαρρώ ότι είναι το μόνο σημείο στο οποίο ο Χριστός εφαρμόζει κάποιας μορφής βία. Γιατί άραγε;

2 σχόλια:

  1. Οδηγού μεθάει στη Νάπολι α!
    Εκ φράζω τον άπω τρόποι as μώμου, δε ντολμάς να πεις στέψεις Σταματία σου!
    ΗΠΑ γε ιστό πυρ, κάτι ραμμένε, αφ' όροις μένε και ποτά πε.
    Η three σκιά δένει ΝΕΤ όποιο Τούλα ου, ει νέτο happy του, η coca κόλλα του, ήπαρ η Γοργία του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το καλό το παλικάρι ξέρει κι άλλο μονοπώλιο
    σαν αδειάζει το παγκάρι κάνει στο φακό ένα σχόλιο:
    -Χριστιανέ, την εκκλησία μη την γράφεις στα παπάρια
    Τω Κυρίω με παρρησία δόξασον εις τα παγκάρια.
    Δίνε μας τον οβολόν σου κι έχε του θεού τη χάρη
    Σώσον Κύριε τον λαόν σου να γεμίζει το παγκάρι!
    Το παγκάρι μη λησμόνει στης οικονομίας την κρίση
    Χριστιανέ. Κι αν δεν θυμώνει ο θεός θα σ' ευλογήσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή