Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010

'νταξ' να 'ουμ, ρε παλουκάρια, με ξεσκίσατε, με ξεφτιλίσατε στην κενο νοία· για ένα κούτελο ζούμε, για ένα όνομα κι ένα επίθετο. Με κάνατε ιντερνετικό σκουπίδι. Εγνατία τέλος! Ας πάει να ασχοληθεί κανένας άλλος. Δηλώνω άγνοια και κρατάω μια πισινή κι έναν πισινό. Με πιάινς; 

4 σχόλια:

  1. Να προσέχεις τι λες και να λες τι προσέχεις.
    Και φθισικά πρέπει να ζεις για ένα καθαρό μέτωπο! Σκέψου μόνο πόσες γιαγιάδες θυσιάστηκαν πλέκοντας κάλτσες για το μέτωπο... Σκέψου τον άλλοτε ιππουργό κυρ-Θάνο (θέλεις να πεθάνω;) και τη μύγα του (και μάλιστα μύγα μις) που ως κορασίδα άπορη παίζει στο μέτωπο, τριγύρω στις ραβδώσεις (είναι γνωστή η εμμονή των μυγών προς τα σκατά).
    Πάντως, τώρα που έκλεισε το τριώδιο και όπως γράφουν οι μονωδίες στα τετράδια, τα διόδια θα μας σκίσουν την πισινή που τώρα κρατάτε. Γι' αυτό καλύτερα κρατείστε καμιά μπροστινή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολλές τσιριτσάντζουλες κάνεις
    προτού παραδοθείς
    την καμπούρα, τα κουρέλια
    και του χάρου τη μουτσούνα
    κι ό,τι γουστάρεις μα μην αργοπορείς...


    (Ο Δικαιόπολις έξω απ' το σκηνικό του Ευριπίδη)
    - Συγχωρείστε με, ω Αθηναίοι, που θα παρουσιαστώ μπροστά σας ντυμένος ζητιάνος, αλλά και η κωμωδία κάτι ξέρει από δικαιοσύνη!
    (κωμωδία ή δράμα, η σκηνή αυτή έχει ψωμί!:)
    Μιλώ σαν δικηγόρος του εχθρού μας
    χαρίζοντας το σβέρκο μου στην πόλη
    κι αν δεν αρέσω του χορού μας
    κλά-φτε- με- όοοολοιιιι...
    Οι θεατές μας να ξέρουν την αλήθεια
    μα ο χορός σαν χαζός να μας κοιτάει
    καθώς λέμε τα χοντρά μας παραμύθια
    να- μη- μας- φάαααειιιι...

    (Απολογία του Δικαιόπολι. Φοράει τα κουρέλια. Υποτιμάει τα αίτια του πολέμου. Λέει ότι έγινε για τρεις πόρνες...Σοβαρολογεί;;;)
    Ο Δικαιόπολις μιλάει έτσι επειδή είναι ντυμένος τον καραγκιόζ μπερντέ· τα κουρέλια που γύρευε. Και συγκινείται ο χορός! Γιατί είναι ο δικός τους ο μπερντές, που κρατάει ακόμα τη λίγη λάμψη απ' την παλιά, μεγάλη κι επιβλητική ζωγραφιά…:
    Κι όμως όσα είπε ήταν η αλήθεια
    ούτ' ένα ψέμα δεν μας είπε το παιδί
    κι όποιος τον βρίσει θα μείνει τιμωρία
    κι απ' την ορχήστρα τούτη σώος δεν θα βγει!


    Μην έχουμε, λοιπόν, καμιά παρεξήγηση· ο Δικαιόπολις δεν είναι αντιπολεμική καρικατούρα και ειρήνη και αφοπλισμός και τέτοια...
    Αλλά τότε ΤΙ ΕΙΝΑΙ ο Δικαιόπολις;;;
    Σε τι θεό πιστεύει, τέλος πάντων, αυτός ο άνθρωπος και κάνει το κορόϊδο;;; (μμμμαύρη κοροϊδία δηλαδή, με το κεφάλι πάνω στον πάγκο του χασάπη...)ΝΑΙ! Σε τί πιστεύει;
    ....................................
    Δεν ξέρω! (εδώ ο μουσικός σηκώνει τα χέρια...)
    Το μόνο που θέλει ο μουσικός είναι το έργο! Συγχωρείστε τον για την αδυναμία του· αλλά τότε ας μας πει ο ίδιος ο Δικαιόπολις! Αλλά δεν μας ακούει...παίζει στο πιάνο του:
    Δεν θέλω μάχες και τον δρόμο πήρα
    τη δούλα του Στριμόδωρου να πιάσω
    την ώρα που σκυμμένη κλέβει ξύλα
    στην αγκαλιά μου σηκωμένη
    την κλεφταρού θα τη γ... φιλήσω
    θεούλη μου φτωχέ και πένη
    Κερνάω ειρήνη σ' ένα φλυτζανάκι
    όσα μου είπατ' όλα τα 'χω μάθει
    την Εγνατία μου θα ρίξω μεσ' στο τζάκι...

    Έτσι μπράβο! Κι αν δεν ξέρεις το χορό της Εγνατίας, ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ! Θα σ'τον μάθουν οι χρησμοί:
    ΚΑΤΩ ΟΙ ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΕΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ!!!
    Φίλε θεατή Ε-Ξ-Ο-Δ-Ο-Σ!

    (Οπότε, φίλε Δικαιόπολι, αύριο στα γενέθλιά σου:
    Οι λειτουργοί του Διόνυσου σε θέλουν στολισμένο
    στο δείπνο και στο γιορτασμό και γρήγορα να κάνεις!
    Εχουμε Αθηναίισες, τρελές χορευταρούδες
    σαν τις παλιές αγάπες μας, που έψελν' ο Τσιτσάνης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέρ ωχ ω! Bravo (και Λουμίδη) ναι εμού!
    Λυπών, μεν οντάς star χέω Έλλη νικά χρόνια, ο Πιττακός έφυγε από τη Λέσβο και τον βρήκαν πίτα στην Κω, ο Ξενοκράτης τριγύριζε σε ξένα κράτη, ο Περίανδρος τριγυρνούσε στην Άνδρο ή τριγυριζόταν από άνδρες, ο Παρμενίδης ήταν γιος ενός παρμένου κι ο Επιμενίδης ενός επίμονου. Ο τελευταίος προείπε και κάτι (πιθανόν για τους πολυπληθείς πολιτικούς από τη μεγαλόνησο): "Κρήτες αεί ψεύσται, κακά θηρία, γαστέρες αργαί".
    Κι ακόμη, ο Διγενής ήταν gay (είχε δύο γένη), τον Καρνεάδη του βρήκε η αντιτρομοκρατική ένα καρνέ με όσους ήταν στον Άδη και ο Αναξαγόρας ήταν ο βασιλιάς της αγοράς, (καταγόμενος από τις Κλαζομενές, κάτι που έχει αντίκτυπο στην αγορά, αφού το φωνάζει: κλάζω μέντες).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρέμα έστρωσ' έρωτα ω: γιατί δεν μπορούμε να δούμε την teleυταία αν άρτυση; Χοιρότερος κι από εκεί non που κοροϊδεύεις έχεις κατά ντύσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή