Κυριακή 14 Μαρτίου 2010

ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗΣ



Συνταγές μαγειρικής από τη Βίβα Ζαπάτα!

2 σχόλια:

  1. Και τι θα τρώμε ρε για να έχουμε σκατά; Δεν ντρέπεστε να αποκρύπτετε την αλήθεια από τον ΛαΟΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γι αυτό ηγούμαι ολόκληρου κινήματος! Για να σε φροντίζω λαέ μου! Εγώ γράφω τη μαγειρική Ιστορία του μέλλοντος!
    Συγκινούμαι όταν με σταματούν στο δρόμο πολίτες και μου λένε:

    "Θέλω να προσφέρω το 13ο από τα "παξιμάδια" που μόλις έφτιαξα με αγνά υλικά για το καλό της πατρίδας!"

    "Πρόεδρε, σας προσφέρω και 13 και 14 παξιμάδια για την πατρίδα."

    "Να κάνω το σκατό μου Παξιμάδι ή να ρίξω το σκατό μου στο Μαξίμουρημάδι;"

    Επίσης συγκινούμαι όταν με σταματούν στο δρόμο πωλητές παξιμαδιών ή σεφ της μαγειρικής και μου λένε:

    "Κάπου σε ξέρω…Έχεις εκπομπή στην TV; Ο Μαμαλάκας είσαι;"

    "Ξέρεις να φτιάχνεις ομελέτα από αμελέτητα;"

    "Με πρώτη ύλη το ΛΑ.Ο.Σ φτιάχονται παξιμάδια;"

    "Πρόεδρε, συγχαρητήρια! Αυτά τα παξιμάδια ανακυκλώνονται! Μόλις τα φάμε ξαναβγάζουμε ΠΑ.ΣΟ.Κ.!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή