Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2009

ΑΠΟ ΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΕΛΕΛΕ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

Το απόφθεγμα χρησιμοποιείται στο στρατό και αποτελεί παραφθορά του "από μικρό κι από λωλό μαθαίνεις την αλήθεια". Πράγματι, στη στρατιωτική αργκό, "λελέ" είναι ο παλιός φαντάρος, αυτός που είναι σειρά απολύσεως. Με βάση το παλιότερο ρητό "απολύομαι και τρελαίνομαι" προκύπτει το "απολύομαι και τρελαιλαίνομαι" και εξ ου το "λελέ". Άλλη ετυμολογία του λήμματος είναι Λέω Επιτέλους Λόγια Ελευθερίας. Όπως και να' χει, η ουσία είναι ότι από τον τρελό (κι από μικρό, πάλι λόγω ηλικιακής λωλάδας) μαθαίνει κανείς την αλήθεια.

Έτσι λοιπόν κι εγώ, από λελέ και τρελελέ έμαθα σήμερα να κάνω καλύτερα τη δουλειά μου στο FilesAnywhere όσον αφορά στη σύνδεση των μουσικών έργων που έχω ανεβάσει στο blog. Πράγματι, πηγαίνοντας σήμερα το μεσημέρι μια βόλτα από το μαντείο του Χένρι Μαντσίνι για να του δείξω τάχα πώς να κάνει αυτήν τη δουλειά, μου έδειξε πώς την κάνει αυτός και μου φόρεσε οκτώ ζευγάρια γυαλιά, γιατί ο τρόπος που μου υπέδειξε ήταν παρασάγγας καλύτερος. Έτσι, από σήμερα το απόγευμα μπήκα στον κόπο να αναδιαμορφώσω τις συνδέσεις των μουσικών έργων στις "Μουσικές επιλογές…". Ο χειρισμός δεν έχει μεγάλες διαφορές, αλλά έχω ήδη ενημερώσει τις σχετικές οδηγίες.

1 σχόλιο:

  1. Ρε τρελελέ...τι λελές πάλιλι;;;

    Πως διάολολο λαλαλειλείς το λολόγια σου;
    και πως με κάνεις μάγκα;
    που, μπρος στο μπλολόγκ σου, το ΣΕΡΑΪ
    το μπλολόγκ μου είναι ΠΑΡΑ(σα)ΓΚΑ !…

    ΑπάντησηΔιαγραφή