Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2009

ΧΑΘΗΚΑΜΕ…





Είναι αλήθεια ότι χαθήκαμε τούτες τις μέρες. Θα μου πείτε, εσύ χάθηκες, θα μας την πεις κι από Πάνο; Εντάξει, το δίκιο σας Φαλακρό (βουνό δηλαδή). Αλλά κι εγώ τί να κάνω; Μού 'πεσαν κάτι δουλειές, κάτι μερεμέτια, δεν κατάφερα να αρθρώσω άρθρο. Και να πεις ότι θα βγάλω και φράγκα; Να, κανα δυο χιλιάρικα, μείον κάτι εφορίες, κάτι σούπα μούπες, κάτι βλέπω να με φεσώνουνε κιόλας, ζήτημα είναι αν θα μου μείνουν 12€ στο τέλος. Τέλος πάντων, καλή χρονιά να 'χουμε και εις το επανιδείν και επαναγράφειν και επαναδιαβάζειν.

2 σχόλια:

  1. Αυτοκώλοιτος χρησμός6 Ιανουαρίου 2010 στις 10:03 π.μ.

    Μπράβο κωλητέ,
    Οι κωλύτερες ευχές που έχω...δει σε δύσκωλα χρόνια!
    Έχεις ακώλυτο δίκιο! Όχι μόνο χαθήκαμε αλλά και κωλήσαμε στην κώλα των πρωτοκώλων... Κωλίσαμε ίσαμε 10 φορές τη νέα γρίπη κι έτσι κώλοισε και το μπλογκ κωλοβακτηρίδια, έτσι στα κωλά καθούμενα... Αν δεν μας τυλίξουν σε μια κώλα χαρτί, κωλά θα είναι... Φτάσαμε να κωλοισιερwomen για κανα δυο χιλιάρικα κωλαριστά... Και τα δημόσια έργα έχουν κωλύσει στην προχειρότητα! Όλα γίνονται στο άρπα-κώλα... Κι άντε να ξεκωλύσεις τους πολιτικούς... Έχουν φάει γερό κώλημα. Κωλημένοι στις πολιτικές του Γάλλου Προέδρου Ντε Κωλ, (από την εποχή της Τζόαν Κώλινς και της Λωρήν Μπακώλ) και του Γερμανού καγκωλάριου Hellμουτ Κωλ. Σε Supermarket της Κωλονίας, μια κωλόνια βρέθηκε να κοστίζει 85 ευρώ, ενώ στον Κωλονό η οδοντόκρεμα Κωλυνός κοστίζει 4 ευρώ και τα πρόκωλα έφτασαν τα 5 ευρώ... Κι ο θρύλος να μη βάζει ούτε ένα κωλ! Θα μου πείς, ξεκώλα από τα ξέκωλα του Κόκκωλη! ΟΚ... Να ξεκωλίσω... Εύχομαι κι εγώ με τη σειρά μου ΚΩΛΗ ΧΡΟΝΙΑ! Αλλά, ο χρόνος πιέζει (μου 'τυχε μια κωλοδουλειά στην πλατεία Κωλιάτσου) και πρέπει να κλείσω...
    Κωλ μι λέϊτερ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρησμέ, τα σχόλιά σου είναι του κώλου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή