Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2009

PICASAπηδες!




Τελικά μου έκοψαν όλα τα Picasa albums. Καλά μου έλεγε η μάνα μου «θα σε φαν' οι γυναίκες!». Τελικά και μόνο το «Άρωμα Γυναίκας…» αποδείχτηκε καταστροφικό. Δεν πειράζει, καλό ήταν όσο κράτησε. Πάντως, μαζί με τη γυναικεία ομορφιά, χάθηκαν και όλα τα υπόλοιπα άλμπουμ που είχα ανεβάσει στο web: σκακιστές, χιουμοριστικά, Escher, κλπ, χάθηκαν στο βωμό της σεμνοτυφίας. Καλά, βρε μαλάκες, ανεγκέφαλοι, χασάπηδες· στο Internet κυκλοφορεί ΤΟ σκουπίδι και καθαρίσατε την κόπρο του Αυγεία με το να σβήσετε τα αλμπουμάκια που ετοίμασα με τόσο κόπο και τόση έμφαση στην αισθητική και στην ποιότητα; Δεν πάτε να γαμηθείτε κι εσείς, κι όλοι οι κομπλέξορες που τυχόν κάνατε αναφορές περί ασέμνου ή ό,τι άλλο. Σε τί κόσμο ζω Θεέ μου…

Υ.Γ.
Επειδή με κούρασε αυτή η ιστορία, και ως ένδειξη διαμαρτυρίας, θα τηρήσω σιγή για όσο μου καπνίσει. Θα μου πεις χεστήκαμε, αλλά κρίνω ότι πρέπει να σας το πω μη νομίσετε ότι κάτι άλλο συμβαίνει. Σκέφτομαι σοβαρά και την περίπτωση να μετακινηθώ στη Yahoo!, αλλά ποιός ξέρει τι σκατά θα βρω κι εκεί, άσε που βαριέμαι να κάνω οτιδήποτε…

1 σχόλιο:

  1. ΛογοΚΡΥΜΜΕΝΟΣ chrismos20 Δεκεμβρίου 2009 στις 3:02 μ.μ.

    "Μαθημέ στις κακουχί
    άϊντε φτου κι απ' την αρχή
    τις κουβέ και πειθαρχί
    αδιόρθω αναρχι..."
    (Άκης Πάνου)

    "Γράφω με μαύρο, γιατί τα χρώματα τα έκαναν ιδιοκτησία τους…Μιλάω με γλώσσα συνθηματική, γιατί η δική τους ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΓΛΥΨΙΜΟ ΚΑΝΕΙ…"
    (Κατερίνα Γώγου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή